Saturday 8 November 2008

За международната търпимост

           Винаги съм се дразнел на националистическите движения и идиотщинологията им. Днес А-така призовава „да върнем България на Българите”, утре Все-така ще прокламират „да върнем Венера на Марсианците”. Ами колкото по-шарено толкова по-добре! Едно типично българско доказателство - нима варено яйце със сол може да бъде по-вкусно от варено яйце със шарена сол?
           Та не харесвам и изказвания тип няма македонски народ и език. Е как ще няма? Има! Българският е македонски написан на арабска пишеща машина! Или май беше обратното, толкова се изписа, изказа и из***сра, че се обърках. Както и да е няма да го крия. И аз съм от малцинственото население. Чиста проба Шопландец съм. Е мама и тате не са от същата местност, ама нали ви писах, че аз съм търпим към чуждите народи... Пък и към чуждите религии, ей на мама и тате са православни христяни, аз пък си вярвам просто в Бог.....
           И мисълта ми е не може ли всички народи по земното кълбо - Шопландци, Родопчани, Рилани, Пиринчани, Странджанци, Доброджани, Кърджалии, Мизийци, Макдоналци, Кюстендилци, Майни да се обединим в едно и да съжителстваме мирно в една страна. А именно САЩ.......

No comments:

Post a Comment